30 November!

 Japp idag är 30 November och då fyller min kära och älskade kusin Minna år.. Eller bestämmt hela 10 år=).. Ska dit sen å äta middag å säkert lite tårta beror på vad det e för tårta.. E säkert en rosa prinsesstårta.. Bläää... Men men.. Ikväll är det nattöppet ska väl gå ett varv. .Eller kanske stå på ballkongen å titta på alla människor..

Och idag är det 4 år sen KillerBajs bildades=)... Bildades på nattöppet över ett par flaskor vin=).. Fast bandet har väl mer eller mindre splittrats nu.. En har flyttat till Stockholm Och jag bor här i Strömstad.. Så vårat band kommer nog inte att komma ut tyvärr.. För just nu har vi ingen replokal förän efter jul troligtvis.. Fast då e ju faktiskt du hemma elin=)..

Nej ikväll måste jag hitta massa kläder annars blir jag galen.. Måste ha kläder till julbordet i morgon och en klänning till juldagen å en till nyår.. Vet ju inte riktigt vad som händer på nyår än men.. Ska nog inte fira den på krogen denna gång som förra året.. För fy faan vad tråkigt det var..

Fast jag har redan hittat min nyårs klänning.. Måste bara gå ner ett X-antal kilo innan dess.. Dom hade den bara i XS.. Och det e väldigt tjötigt.. För den var så himla fin.. Men dom hade den i hel svart men det var inte samma sak.. Vill ha den .. Jag vill vill vill..  Ska nog beställa en klänning men har hittat två.. Men jag vet i riktigt..


image13image14
Dom är ju faktiskt väldigt snygga.. Tycker jag då.. Nej vi får nog fundera på..

Skepp å hoj

Kommentarer
Postat av: Elin Pelin

Ojoj, 4-års jubileum! Shit vad kul det var när vi på vägen till replokalen kom på vårat fyndiga band! Good old times!

2007-11-30 @ 13:49:54
URL: http://missfancypants.blogg.se
Postat av: Elin

Vadå försökte?? Vi lyckades ju faktiskt kirra några förköp =)

2007-11-30 @ 15:12:08
URL: http://missfancypants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0