Bakis tablett!

Hejsan! Sitter här nu tjugo i sju.. Ska man vara vaken nu? Tänker lite å kommer på att dom som börjar tidigt på jobbet har faktiskt börjat för 40 minuter sen.. Konstigt=).. Har försökt att sova sen klockan fem men den där jävla hellikoptern e vart jag än kommer... SLUTA FÖRFÖLJ MEJ=)!... E nog så full så jag förstår nog inte vad jag skriver änns=).. Det kan bli spännande i morgon=).. Lägger mej ner känner att allt snurrar.. Å då känns det i halsen att nått e påväg upp.. BLÄ... NEJ... Min sista bakis tablett hamna i toaletten=(.. .Kommer må som Helvetet själv i morgon tror jag... Eller så går jag inte å lägger mej=).. Jobbigt kanske.. Tror att det e bäst jag slutar skriva nu.. Annars kan det bli jobbigt i morgon=).. .

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör just nu=)...




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0