Blää..

Japp var på Winnerbäck i fredags.. Det var mycket bra tycker jag.. Ganska mycket folk.. Fast inte så bra konserthall.. Var i min gamla gympa sal i Uddevalla. Men helt okej än då.. Åkte till Grebbestad i går det var skit tråkigt.. Gick till Konserven och där var det riktigt tråkigt.. SÅ jag ringde min storebror så han kom och hämta mej.. Idag är jag glad att jag åkte hem.. Är inte speciellt bakfull så det är skönt tycker jag.. Har precis målat färdigt min tiger så nu undrar jag vad jag ska hitta på.. Ingenting kanske.. Måste i alla fall hitta på nått att äta..

Nu tycker jag att Nicklas bäbis ska komma.. Nuuuu...

=)


Kommentarer
Postat av: Elin Pelin

Dags att uppdatera vännen!

2007-11-09 @ 10:09:17
URL: http://missfancypants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0