Farsdag!

Japp idag är det ju farsdag.. Ska hem till min far i kväll å äta middag. Just nu sitter jag vid datan å har tråkigt.. Har målat hela morgonen.. Jag måste ju sysselsätta mej med nånting på dagarna.. Så det har blivit ett par såna tavlor som man ska måla i siffror.=).. Avanserat sörru.. Å igår så var jag å Andreas å hans pappa och syster på torp en sväng.. köpte några såna typ gips tomtar som jag håller på  att måla just nu=).. Men nu e jag lite tje på det med=).. Var ute å tog en öl med min bror på park i går kväll.. Det var trevligt och gott.. Men vi höll oss faktiskt bara till en öl.. I fall han skulle få  barn så måste han ju kunna köra bil också.. Men tyvärr det blev ingenting igår heller.. Får jaga henne sen längs gatorna så hon kan klämma ut den snart=)..
Ja, i morgon då.. Hmm. Har inte tänkt så mycket alls på det men.. Jag fyller år i morgon.. 20 år bestämmt.. Så det får väl bli en sväng till bolaget.. skulle köpa ut till min mamma till kalaset i morgon kväll.. Fast det e ju bara moster med familj och morfar och hans fru som kommer.. Får vi väl se vad jag kan få i present.. Har önskat mej en jävla massa pengar men det är nog ingen risk att man skulle få faktiskt.. Av mamma ska jag få en elvisp..
Skulle göra mos häromdan och så sa det bara poff å så funka inte min elvisp längre=(.. Så det behöver jag.. Jag bakar ganska mycket nu för tiden.. Åhh skit lova ju att jag skulle baka till kalaset i morgon.. Jaja får väl bara ställa klockan i morgon och gå up å sätta en deg=).. Nej nu ska jag nog se om jag orkar måla nån tomte mer.. E svin hungrig också.. Inte ätit frukost än.. Har inget bröd..
Men jag hitta knäckbröd.. Mums med flatrökt skinka=)..

Kommentarer
Postat av: Elin Pelin

GRATTIS! Min älskade kära vän!

2007-11-12 @ 10:10:56
URL: http://missfancypants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0