Födelse!

Japp idag är det 20 år sen jag föddes.. Så idag blir det nog att man åker till bolaget å köper sej nått gott å dricker i kväll.. Ska hem till mamma sen å äta hummer å så.. med morfar å moster med familjer.. Tyvärr eller kanske inte tyvärr så kommer inte min bror.. För han å Linda har åkt in till BB å ska få sej en liten bäbis=).. E faktiskt ganska spänd jag med men Nicklas var nog värst.. Han höll på att spy hela tiden så han e jätte nervös..
Så nu kommer vi kanske att fylla år på samma dag=).. Undra hur vi ska fira då.. Haha jag kommer nog bli precis 20 år äldre än bäbisen förutsatt att den inte kommer efter tolv inatt.. Det kommer att bli så himla roligt..
Japp åter kommer om mer information om bäbisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0