Helgen!

Japp nu var helgen över igen!.. Märker i och för sej ingen skillnad längre. E hemma oavsett..

Ja, i fredags var det bergravning. Det var väldigt jobbigt.. Att se så många som var ledsna. Även om en tredje del av dom som var vet jag inte alls vilka det var.. Men men jag klarade mej igenom den dan i allafall.. Var hemma hos farmor ganska länge i fredags då.. Först somna jag i soffan å andreas i fotöljen=)... Sen åkte vi hem å åt pizza=)..

Sen var vi ute i lördags.. Ganska festligt faktiskt.. Blev alldeless för full som vanligt.. Kom hem vid halv 6 tiden å gick å lade mej vid 7.. Skit skoj dagen efter..

Igår så var jag hos min bror och Linda och Alexander hela dagen.. Eller i alla fall 3 ½ timme.. Han är så himmla sööööööt.. Vill nästan me skaffa mej en liten sötnos=)..

Nej nu ska jag hem till mamma å äta korv soppa=)


Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Time to update!

Börjar bli lite tröttsamt att påminna dig vännen =)

2007-11-26 @ 10:08:39
URL: http://missfancypants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0