Jag har....

Jag har....
(x) snott den här listan
(x) rökt en cigarett
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) har blivit fastbunden
( ) haft trekant
(x) har haft på ögonbindel
( ) blir kåt av lack & läder
( ) blivit påkommen av dina föräldrar när du haft sex
( ) blivit knullad med en strap-on
( ) spytt i en bar
( ) ätit sushi.
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) hoppat i en lövhög
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) somnat i skolan/på jobbet
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med om en orkan
(x) sovit under stjärnorna
(x) Haft sex i sina föräldrarssäng
( ) klappat en delfin
(x) dansat i regn
(x) gjort upp eld på en strand
( ) fastnat med tungan i metall
(x) stannat uppe hela natten
(x) haft en träkoja
(x) blivit puttad i vattnet med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) fuskat på ett prov
(x) glömt någons namn
(x) modifierat listan
(x) sovit naken
( ) modifierat denna listan
(x) smakat på granbarr
(x) skogsvandrat
(x) badat naken
(x) haft sex på offentlig plats
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) Druckit urin med vilja
( ) Druckit urin av misstag
( ) Haft sex med en släkting
( ) har legat med någon mer än 10 år äldre
(x) blivit så full att du gått vilse och inte hittar hem
( ) Badat isvak
( ) Nästan dött
( ) fått stryk av ett djur
(x) slagit en tjej
(x) blivit slagen av en tjej
( ) fått hjärnskakning
(x) Brutit ett ben i kroppen
( ) Sprungit tills jag spytt
(x) vaknat upp och vet inte var du är
(x) Svimmat
(x) Sätt en död människa
(x) Haft sex och blivit påkommen an en polis
( ) Slått söner ett fönster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0