Jobbig...

Idag är det en sån där jobbig dag.. En sån som man inte vill veta av.. Man vill inte träffa nån eller prata med nån.. Var nere nyss å köpte strömstadstidningen.. Har precis ätit flingor. å fil så klart.. Komit på att det inte är så gott med flingor och mjölk längre.. Eller i alla fall inte till dom flingorna jag äter.. Då måste det var yougurt eller fil.. Men sån laktosfria saker e inte så billigt.. Så för mej är yogurt en lyx vara att ha hemma i kylskåpet..
I dag är det torsdag å imorgon ska jag till farmor.. Idag är jag ganska glad att jag är hemma själv.. Känner mej inte på det bästa humöret så jag hade nog bara klagat på andreas även om han inte gjort nått. SÅ det e nog bäst för han att vara på jobbet..
Väntar på att bli faster men det händer ju inget.. Det blir ju tydligen ett November barn=).. Många som fyller år då.. Maj-lis, Farmor, Jag,Sami och Minna och bäbisen.. Så e det nog några andra men dom här är i alla fall från familjen.. Bara min lillebror som inte fyller på Höst/Vinter halv året.. Sitter å funderar på om jag ska gå och träna.. Men jag e inte så sugen på att träffa folk men vill träna.. Simma kanske.. Men så är det ju höstlov så då är det säkert massa gap å skrik i basängen.. Urch..
Begravningen är nog den 16 November tror vi.. Så vi har fått flytta mitt födelsedags kalas. Tror jag ska ha kalas tillsammans med farmor hemma hos henne.. Om hon orkar.. Så får Morfar komma den dag jag fyller år..
Nej nu ska jag tråka vidare kanske städa lite.. Fast det e nästan helt fläckfritt..

11 dagar kvar till jag e 20...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0