Katt Von D!

Ja har inte skrivit på ett tag! Men jobbade tre dagar förra veckan det var roligt.. Inte jobbat så mycket denna månad.. Lite trist.. Vet ju faan inte vad man ska göra annars.. Sitter här å slöar.. Har ju skaffat mej gymkort.. Säger varje dag till mej själv att i morgon går jag.. Men det är så tråkigt att träna själv..

Min brorson har fått ett nytt namn.. Philip.. Det var fint tycker jag.. Lite busigt namn så..
Och jag har skaffat mej en galen katt.. Den springer runt hela tiden å river på allt.. Vakna inatt att den satte sej i min fot.. Blev super glad.. Men sen kom hon och la sej på min mage.. Det var mysigt men jag hatar ju att ligga på rygg=).. Hon heter Katt Von D!..=)..

Nej nu ska jag försöka ta mej ut ur lägenheten å ner till optikern.. Mina glasögon har gått sönder..
Å ska fråga hur mycket linser kostar..


Ha det gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0