Tidigt..

Vad gör jag vaken så här tidigt`Jag ska inte jobba dag.. Har nog inte vaknat så här tidigt av mej själv på säkert ett år.. blää..
Stod precis på ballkongen och rökte.. Det var inte överdrivet kallt men så kom det nån med vinterjacka och mössa å vantar.. Varför, så kallt var det inte.. Nej, förstår inte.. Idag skulle jag egentlgen åkt och kollat på Diapsalma i göteborg men så blir inte fallet.. Orkar inte rocka loss på ett tag känner jag först å främst.. Så jag åker i kväll och tittar på Lars Winnerbäck i stället.. Ska bli mysigt.. Med Andreas och hans pappa och yvonne tror jag.. Ska allt bli trevligt.. Nej nu ska jag nog måla min lilla tavla=)..

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0