Varit hos Farmor!

Idag har varit riktigt tråkig.. Satt hemma ett tag sen gick jag och fikade med min mamma och Linda på Kaffekompaniet. Det var väl rätt trevligt.. Sen åkte vi alla hem till farmor för hon fyllde 72 år igår.. så vi åt lite räkor och drack lite vin.. Det var trevligt.. Åkte hem efter isprinsessan.. Det värkar som om farmor blir bara mer sej själv för varje dag som går.. En riktigt stark kvinna det där asså.. Gamla glada goa farmor=).. Utav mej fick hon ett hjärthalsband och ett kuddöverdrag som det stod VÄRLDENS BÄSTA FARMOR på=).. Av nicklas fick hon en tomte.. Min farmor älskar tomtar.. Frågade henne härom dan hur många hon egentligen hade.. Det var en lite smärre chock att hon faktiskt hade mellan 700-800 stycken.. och då kan man nästan säga att hon har typ 200 i sin julgran=).. Ja man ska väl ha nått att sysselsätta sej med i julefriden.. Annars på sommaren så står det änglar överallt.. Hon e goo hon=).Vi satt och tittade på gamla kort från när vi var små.. Det var många.. Farmor har fem barnbarn så det blir en del album=).. Men det var roligt.. Tänka tillbaka på den tiden man följde med dom ut med båten ett par veckor på sommarlovet.. Och sen var där nästan varannan helg.. Tills man blev lite äldre å kom på att det var mycket roligare att leka med sina vänner.. När jag kom hem kände jag helst för att dricka mej ass drid.. Men när jag kom upp i lägenheten ville jag inget annat än å krypa ner i soffan med en film.. Det slutade med 2 filmer.. Därför jag sitter här nu tjugo i fem=).. Den första var fantastic four andra filmen vet inte vad den hette.. Sen så såg jag på Transformers (Andreas somnade).. Den var väldigt spännande eller bägge två var det.. Har ganska dåligt närminne kommer knappt ihåg första filmen nu.. 

Jag är rätt kass på det här med att blogga.. Ska försöka bättra mej på den fronten.. Sitter ju bara hemma ändå.. Så egentligen har jag massa med tid.. Men det händer inte så mycket när man bara sitter här hemma som man kan skriva om.. Nej nu ska jag nog väcka andreas å fråga om vi inte ska gå in å sova i sängen i stället.. Mycket mysigare att vakna där inne.. Är inte speciellt trött.. E väl därför jag fortsätter att skriva.. Kanske läsa lite i min bok.. 

Jaja det märker vi.. Kanske sätter på en till film..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0