Dessa frågor...

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, jag bor ju med honom.

2.Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.

3.Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inte den blekaste aning.

4.Vad åt du senast?
Två stycken Valio laktosfria yogurt.

5.Har du fått någon komplimang idag?
Jag älskar dej i morse annars inget.

6.Har du varit med i en rättegång?
Näpp

7. Är du polare med grannarna?
Ärligt talat så har jag snart bott här i två månader å nog bara sätt en grannen en gång.

8.Vilka språk pratar din mamma?
Svenska

9.Vilka länder har du bott i?
Sverige

10.Senaste piercingen?
Läppen

11.När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Ja du, Nog för två vckor sen när jag åkte upp till nordby.. Om det äns tar 15 minuter. Hmm.

12.Gay?
Näpp

13.Har du däckat/spytt någon gång för du har druckit?
Jaa.

14.Har du äggat någon?
Hmm.... ????

15.Har du täckt någons hus i toalettpapper?
Nej. men hält diskmedel i nåns fontän.

16.Suger det här?
Lite..

17.Har du varit på stranden?
Jag bor i Strömstad.

18.Har du haft en stalker?
Skulle jag inte tro.

19.Minns du dina/din musiklärares namn?
Mmm Magnus tror jag han hette från Uddevalla..

20.Hur bra är din syn?
Med eller utan mina glasögon?

21.Har du varit på ett party?
Ja.

22.Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nää skulle inte tro det.

23.Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syster?
Hahaha E du gay eller? Nisse ser kanske ut som en flicka men det är han inte..

24.Har du varit utomlands?
Ja. Spanien, England, Norge, Danmark, Malaysia, Thailand.

25.Har du sett din bästa vän naken?
Jopp...

26.Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Min mosters.

27.Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Dom skulle nog bara vara glad om jag vart i skolan=).

28.Var är dina syskon just nu?
Lillebror är nog i skolan. Å storebror e påväg till gymmet..

29.Vad var den senaste drömmen du mindes?
Att jag och elin var undercover poliser och Elin slog ihjäl någon=)..

30.Vem ringde du senast?
Mamma.

31.Vilken tid gick du upp i morse?
Halv tolv.

32.Vad har du gjort i helgen?
Gått. Jobbat. Sätt på film..

33.Vad står det i fjärde sms:et i din inkorg?
"Kaffe hemma hos mig? Eventuella pojkvänner får självklart medtagas" Johan

34.När var du riktigt sjuk senast?
Minns inte.

35.Vem är den senaste kändisen du tog på?
Vet ej..

36.Vad finns i din bakficka?
Inget.. Har ingen ficka.

37.Har du färglinser?
Näpp..

38.Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Läste gjorde jag nog..

39.Vad är det första du gör på morgonen?
Om jag jobbar går jag upp annars somnar jag om..

40.Vad ska du göra efter det här?
Sitta kvar på min röv vod datorn tror jag.. Tvätttid åhh jävlar ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0