IKEA!

Japp har varit på IKEA i dag. Fick lönebesked och då var det bara att dra iväg med rykande däck. Men när jag kom ut därifrån så var det inte alls samma stämning... Konstigt va.. Handlade lite väl mycket.. Men har ännu inte komit på nått sånt jätta onödigt jag köpte.. Men så var jag tvungen att ha några speciella hyllor till den fina IVAR kombinationen.. Men så hade dom inte det på Bäckebol så det var bara å betala.. Men då kom chocken IKEA är inte billigt.. Tänker aldrig åka dit igen.. Nä men så var vi ju tvungna att ha dom där speciella hyllorna och då bar det av till Kållered. Men Ikke dom hade inte dom där heller.. Då var jag arg.. Sen kom det där roliga som händer alla till slut.. Måste tanka.. Å det är ju billigt också...

Nä nu ska jag bygga vidare..


Sent e det med..  

Faaan


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0