Kalla mej korkad om ni har lust till det..=)

Ja nu e det ju så att det ser lite tomt ut här på min blogg=).. Fråga mej inte varför för förklaring följer..
Jag pratade i telefon å jag skulle greja lite med min blogg och så tänkte jag nog inte riktigt på vad jag höll på med
utan jag tog bort hela blogg.. Helvetes jävla skit faan skrek jag lite diskret. Å alla mina kort;(.. Helt borta. Eller finns kanske på min storebrors data förhoppningsvis om han inte tagit bort dom.. Just nu så känner jag mej som det största idioten på hela denna sida av jorden. Hur kan man bara göra nått sånt dumt och korkat.. Jag e nog hjärndöd eller nått å tänker aldrig.. I alla fall så får jag väl försöka komma med en ny (som jag i och för sej håller på med nu). Som sagt jag är inte riktigt klar i huvudet i dag. Åh nej ja var inte ute i går. Utan just nu är jag lite förtvivlad över min gamla blogg och min kort så att jag nästan börjar grina.. Nej då.. HELVETE..
Men ändå det har ju inte hänt så mycket i mitt liv som stod på denna blogg.. (Försöker peppa mej själv lite). Jag lovar jag har inte Schizofreni. Okej okej.. Väldigt svår stavat ord så ja, jag var tvungen å leta upp det på google.. Hur hade det sätt ut om jag bara skrivit på.. Åhh nej jag har inte skitsofreni.. Duktig du är Madde.. Faan. Det gick inte så bra med det där peppandet.. Men HELVETE snart har jag ju faan skrivit ett lika långt inlägg som alltext var på i min gamla blogg=).. Jippi.. Okej nu börjar det bli bättre..
Är ledig i dag igen.. Var ledig i går med.. Men idag kan jag inte äns tvätt.. I och för sej så finns det lite disk att ta han om.. Ja ja jag ska nog inte dö av uttråking.. Måste ju fixa lite på bloggen.. Kanske leta upp lite bilder me.. Nej nu faan går vi in i fel spår.. Åhh ja jag skrivier det som dyker upp i min skalle.. Aldrig tänka.. Nej nu får jag nog ta å ge mej.. Ingen orkar väl läsa ända ner hit eller? Tror inte jag skulle göra.. Tror nog detta kallas att göra en kort historia lite väl lång hmm? vet inte riktigt.. Ska jobba i morgon.. Jippi.. Inte längre uttråkad.. Börjar klockan 06:00 det är i och för sej väldigt jobbigt men jag slutar ju i alla fall 16:00..
Nej nu för i helvete orkar jag inte klaga mer.. 
Hej hopp - Gummisnopp.. HAHAHAHAHAHAHAHA.. Känn dej inte träffad för att du har en gummisnopp nu bara... 




Schizofreni Nej då..
 

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en fortsatt bra torsdag! :)

2007-10-04 @ 10:57:15
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: ida

Finns inget mer under¨hållande än att läsa långa texter som borde vara korta! dravel å vel är sköj å läsa! kanske ja tycker så för att ja e as grym både på att skriva å prata så!! *ler*

2007-10-08 @ 00:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0