Semester=(...

Japp, nu har man semester igen.. Eller ja.. Jobba i helgen riktigt gött att vara tillbaka igen faktiskt.. Men nu sitter jag här igen å har "semester".. Obetald såklart.. Eller så kan man säga att det inte finns några tider nu som jag kan jobba men det låter bättre med semester.. En väldigt tråkig en.. Idag händer det nog inte mycket.. Tvätta klockan 2. Har i och för sej nog inte tvätt till en hel tvättmaskin men ändå.. Kan nog skrapa igop nått=).. Tänkte att jag skulle gå upp till mamma å säga hej och hälsa på min lilla hund. Men när jag stod å klädde på mej kom jag på att hon jobbar till halv tre så det var bara onödigt att gå så långt.. Dessa undanflykter till motion är många må man tro.. Nej tänkt att jag skulle gå ner å ta ut mitt gymkort nån dag men kom ju på att det är riktigt tråkigt att träna själv=).. Å Andreas har inte riktigt råd med å köpa ett. Ska fråga min brorom han vill följa med.. Vi två har sån tur att vi får företagskort eller vad det heter.. Å det kostar inte alls en för stor peng.. Japp det slutade illa den där tanken på en ille. Det slutar med att jag får en katt unge om typ 5 veckor. Men lika glad e jag för det men gladast är nog Illern=). Den är svart vit.. Den är så himla söt. Den ska heta Måns om den är en kille.. Vet inte riktigt varför den ska heta så men det passar så bra.. Men jag vill ha den nu.. Nu när jag inte har så mycket till liv.. Snart ska jag även bli faster=). Och gudmor=). Det ska bli himla roligt. Beräknat så ska den komma om 6 dagar men det kan lika väl ta 2 veckor till.. Vi får hoppas på att det går bra med Linda å bäbisen=). Och storebror Nicklas såklart. Om det blir en tjej ska den kanske heta Nellie (tror det skull stavas så). Och en pojke Alexander. Hmm. Okej. Det blir nog bra oavsätt vad den heter sklle jag tro. Men Nellie är fint tycker jag allt.. Inte så Tiger säger att det låter som ett husdjurs namn. Fy på han. Elaking. Nu ska jag nog sätta mej och spela lite. Har fått nya CSI spelet men det har jag snart gjort färdigt. Och så har jag blivit lite beroende av Tower defence spel. Det är ju så himla roligt och svårt.. Men jag blir bara så himla arg när jag inte klarar det. Nej ni får ha det gött. Bay bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0