Hallo!

Hej nu var det ett tag sen igen! Hihi.. Inte så duktig på det här med och blogga=).

Har hänt en del tror jag. Har sätt Thåström, tatuerat mej. Har tatuerat min farfars favorit blomma=). Blev mycket nöjd. Men tatuera mej på en av dom varmaste dagarna i ett litet rum i ett höghus på 12 våningen=). Hihi. Men jävlar vad nöjd jag blev. Tänkte först att jaja den kommer nog inte bli så snygg som tatuering men det är ju för min farfar jag gör den. Men så blev den så fin.

Thåström gjorde en mycket bra spelning. Dom bästa låtarna var Du ska va president och jag är en idiot. Gud vad glad jag blev när han spelade dom. Å när vi ändå var nere i götet så åkte vi till IKEA å handlade mycket saker. En säng stomme, barbord+ stolar och massa annan skit.

Just nu så river vi tapeter i vardagsrummet. Rev hela dagen igår men så måla vi ett test lagar med färg för att se om det bubbla sej och det gjorde det så klart så nu måste vi ta ner allt tills vi kommer till betongen/gipset=(.. Jobbigt. Å tar lång tid. Kanske lägger upp lite bilder när det blir klart i vardagsrummet. Eller så ser ni det. För vi ska nog kanske ha fest här när allt är färdigt. Är ett år sen vi hade fest här så nu är det på tiden tycker jag.

Japp på söndag är dt dags för Furholmen runt igen. Jag och Elin sö=).. Men vi måste snart sätt fart med byggandet tror jag. Vi ska nog vara rosa pirater i år med. Kan inte förstöra traditionen än=).

Men det kommer nog upp bilder på oss inom en snar framtid efter racet=).


Japp höres a!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0