Relax!

Japp har typ fått order om att uppdatera bloggen idag.
Idag har jag vart ledig gött som tusan var det. Vaknade vi tjugo över elva. Trött var jag nog.
Har nog hänt en del sen jag skrev sist men men.
Jag och Elin rodde i år igen. Vet dock inte om det finns bilder på internet.
Men vi kom trea i år med. Det var 15 båtar med så jag tycker att vi var rätt duktiga. Men vi var inte så synkade i år som förra året. Men det var roligt i alla fall. Pappa Tommy vann och lillebror Nisse med. Grattis till dom.
Jag och ELin vann ett present kort så vi kunde gå till spat och relaxa lite och det gjorde vi idag. Riktigt mysigt.
Men jag tror jag och Elin inte riktigt går ihop på sånt där avslappnings grejer, vi bara flamsar och leker istället.
Jag lekte gädda som gömde skägget i bubblorna och sen var elin en marulk. Elin hade vart och borrat hål i sin tand så man kunde slå henne på kinden utan att det gjorde ont. Men det var roligt att hitta på något kul för en gångs skull i den annars så bistra vardagen. På måndag eller tisdag drar min söta blondi till ÖREBRO! Grr! Hur ska jag klara mej den här gången då? nu är hon ju borta minns 2 år! Arggh!

Kärring!

Ja å så har jag bytat avdelning på jobbet. Nu är jag tillbaka i brödet och frukten. Har fått mitt nya schema och är riktigt nöjd med det faktiskt. Jobbar bara var 3 helg. Skönt, har inte varit ledig en hel helg sen arvika. å det var 1 juli. så nu är jag tje på´t. Nej nu ska jag hitta på nått.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0