Äter ägg!

Japp nu sitter jag och äter ägg. Intressant?
Nej inte speciellt faktiskt..
Kom precis på att jag skulle vart på ett möte klockan 11. Jag glömde bort det. Smart Madde. Bara 3 timmar sen. Jaja så kan det gå.. Börjar jobba klockan tre. Konstig tid att börja på tycker jag då.. Jobbar bara till åtta. Tredje dagen i rad som jag jobbar.. Skönt att ha nått att göra.. Så ska jag jobba tisdag och onsdag nästa vecka med.. Skönt.. Elin kommer på måndag..=).. Hihi.. Hon är min Jonathan. Bara så att du vet.. Hihi.. Nej då. Sa ju att vi skulle dela.. Ja Elin du har inget att säga till om..
Nu ringde min snälla moster. Hon ska få köra mej till jobbet hihi.. Nej jag är inte lat.. Det är storm ute.
Igår slutade jag två.. Och då var det storm ocg regnet bara öste ner. Åhh jag fick gå hem. Då var jag arg för att jag inte hade cyklat på morgonen. Så då gick jag inte på Lindex och tröst shoppade=).. Sen var jag hos Storebror och hälsade på och åt Pizza. Det var ganska länge sen jag åt det så det var mycket godare än vad jag minns. Hihi.. Jag är nog på väldigt cp humör idag. Och ikväll händer det nog inte så mycket.

Det är så gott med kokt ägg. Med massa salt på.. Mums fillibabba..

Nej, Nu har jag nog inget mer på hjärtat.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0