Duktig!

Japp i dag känner jag mej glad och duktig. Vid halv tio ringde det i telefonen. Nån från arbetsförmedling som undrar om jag jobbar. Nej då säger jag. Men varför kommer du inte på mötena då? Hmm. Jag vet inte . Jag kan komma in senare idag. Men det gick ju såklart inte. så då ska jag dit på onsdag. Får bara inte glömma det denna gång också. Sen så steg jag upp. Brukar ju sova till rolv nånting. Så vid 10 var jag nere på gymmet och tränade i en timme. Och nu är jag färdig duchad och äter lite mat nu. Gud vad duktig jag är.. Allt innan klockan 12. Skit pommes frites. Jag vill ha en medalj. Och igår stor städade jag hela lägenheten och tvättade all tvätt vi hade.

Så vad faan ska jag göra nu.. Jag har ju städat och tränat. Snälla en vanlig människa säg vad man gör en helt vanlig dag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0