Trött!

Idag är jag väldigt trött i ögonen. Förstår inte varför. sover ju faan hela tiden. Är nog det som är problemet..


Nu har Elin kommit hem..
Har varit i Grebbestad och överraskat en vän som fyllde år idag. Så när jag kom vid stationen så ser jag Elin i sin pappas bil. Ringer henne för att kolla om det värkligen var hon och det var det..
Jaja tänkte jag och fråga om hon ville ha hjälp med och bära.. " Nja. Men ni är väl trötta och så".. Nej nej, ses snart säger jag och lägger på.. Åkte upp till Korpeberget. Och där står min söta blondin. Bärde upp några lådor och sen åkte vi igen..
Skönt att träffa henne och önksat henne hem i alla fall. Sa att vi skulle äta frukost i morgon men jag tar det inte så allvarligt.. Hon skulle ut och träffa jonathan på hotellet och så hade hon bara sovit tre timmar i natt.
Så hon vaknar nog inte så tidigt i morgon. Men men nu är hon hemma i alla fall=).. Mitt fina Nasse halsband sitter på brevid prinsses halsbandet=).. Sötis du är.. Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Börjar jobba klockan ett i morgon.

Så vi får väl se om det blir någon fika med Sötis Elin!

image47

Jag och Elin på golvet.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0