Underbar dag!

Japp idag e en bra dag.. Fast klockan är inte så mycket. Gick upp vid 9 gick till gymmet var där i 50 minuter typ. Sen springa hem och duscha och ner på stan igen.
Bok rean starta idag. Det är nog den bästa dagen på hela året. Synd att jag inte hade mer pengar. gud så roligt det är och gå runt i en bok affär och bara handla. Folk shoppar mycket kläder medan jag köper massa böcker. Men i år hade jag bara råd med tio böcker. Jobbar inte så mycket. Hade inte äns råd med det egentligen. Men men. Bokrean är ju bara en gång om året. Var inne i bok affären i en timme. Älskar det. Så nu har jag nog nått och göra ett tag framöver. Men är sugen och gå ner igen och handla men då stryper nog andreas mej.=). Vet bara inte vart jag ska ställa dom. Min stora bokhylla är över full så det är ju lite jobbigt. Och jag tänker inte packa ner dom. Aldrig böcker är mitt liv.

Böcker som jag inhandlade idag:
Unni Lindell-Orkestergraven. Gillar hennes böcker. Har läst två andra av henne så jag hoppas att denna e lika bra.
Dennis Lehane- En drink före kriget. Läst en bok av honom innan och den var skit bra. Kom även som film nu i början av året som var bra. Man kan ju inte jämnföra böcker och filmer. Gone baby Gone heter den mycket se/läs värd.
Karin alvtegen-Skam. Har två andra böcker av henne som jag gillat skarpt.
Julie Gregory- Mamma sa att jag var sjuk. En sann berättelse. Tror att den kan vara svin bra.
Jeffery Deaver- Mannen som försvann. Handlar om en mördare som är trollkar typ.=)
Jeffery Deaver- Det tolfta kortet. Älskar deckare så den följde bara med ner i kassen. den lät bra med=).
Karin Wahlberg- Flickan med majblommorna. Har läst två andra av henne som har varit underhållande.
Helena Von Zweigbergk- Fly för livet. Har läst en av henne innan som var svin bra.
Jo Nesbo-Frälsaren. Läst en av honom tidigare som jag älskade.
Och sist och minst. En kokbok med sallader=).

Längtar tills nästa år:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0