1 år!

Nu har det gått ett år sen vi blev tillsammans.
Ett år sen du var hemma hos mej första gången.
Jag var så nervös. Jag pratade med min älskade vän Elin i telefonen. Jag har aldrig i hela mitt jävla liv varit så nervös och inte vetat vart jag ska ta vägen.
Elin lugna mej inte specielt mycket. Det ända hon sa var att: " Var bara snygg Madde, så ska du se att det löser sej"
Jo visst löste det sej alltid=).. Jag fick häla i mej 4 glas vin innan han kom. Så kom jag på att helvete jag kommer ju lukta gamal alkis. Borsta tänderna ännu en gång och röka lite så luktar jag nog inte alkohol.
Oh det gjorde jag inte=). Det slutade väl alltihopa. Efter den kvällen sov vi aldrig utan varann. Nu efter ett år har vi max varit i från varann i 2 veckor sammanlagt. Och det känns otroligt bra.
Jag älskar dej så himla mycket ska du veta. Det har varit ett helt underbart år. Nu har vi bott tillsammans i ett halv år. Och jag trivs som fisken i vattnet. Med dej, lägenhet och vårat liv tillsammans.
                                                                                  Du är mitt ljus!

image36




Nu har det typ även gått ett år sen min älskade vän Elin bestämde sej för att dra här i från.
Kommer ihåg att jag inte riktigt trodde att hon skulle våga sej i från stan. Flytta till en stad där hon typ inte kände en kotte. Inget jobb. Jag är stol över dej, gumz. Du visade att jag hade fel. Säkert andra också. Du lyckades dra dig upp ur det träsk du hamnat i. Helt på egen hand. Jag är så stolt över dej min vän.
Jag är så glad att jag har dej som min vän. Vi är så himla olika men det känns som om du är min tvilingsjäl på nått sätt. Det är inte ofta vi har bråkat. Visst har det hänt men inte speciellt ofta.
Vi har nu typ exakt varit kompisar i 7 år och det kommer att vara många år till innan du blir av med mej=)..
Älskar dej, gumz..
Jag är himla glad att du kommer hem igen. Det ska bli skönt=)..
Minns att när du berätta att du kommer hem så ifrågasatte jag det. Vet inte egentligen varför.
Men jag ville nog inte att du skulle komma hem för att andra ville att du skulle det utan för att du själv vill det.
Men du sa att du ville komma hem och det känns så jävla härligt att höra..
Elin kommer hem=).
Saknat dej gumz.



                                                                             Du är min styrka och trygghet.
                                                                          Du finns alltid när jag behöver dej
                                                                                    Vi delar skratt och tårar.
                                                                             Liksom ljuset utsrålar du värme.
image37





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0