Finns inte så mycket att skriva om!

Ja,ni har inte hänt så mycket i mitt liv faktiskt.

Var ute i lördags. Var först hos Daniel med storebror och massa annat folk. Var ganska mycket folk där. Men det var inte så himla roligt. Hände inget speviellt. Förutom att jag fick en stor bula i pannan. Man ska nog inte headbanga brevid folk=). Åhh jävlar vad ont det gjorde. Sen åkte jag och bror in till stan på en annan fest. Där var det inte heller så himla roligt. Jag var lagom full tills Nicklas sa att vi hade fri till gång till barskåpet. Så att jag blev så himla full var min brors fel. Jag tål värkligen inte sprit. Jag blir så där extremt cp full med en gång. Ska bara dricka öl. När ska jzg lära mej det. Inte kul att bli cp full varje gång man är ute. Nej så nu får jag nog ta det lungt med alkoholen ett bra tag framöver. Jag säger det ganska ofta men nu har jag inget val längre. Jag är snart helt jävla pank. Har inte jobbat en enda dag på en månad och det får man ju inga pengar av. Får heller inga bidrag eller a-kassa som det så fult heter. Så det blir väl till och fråga sos om lite pengar om inte det dycker upp ett jobb snart.
Nej nog med det.

Varför drömmer man när man sover?

Ja jag har läst det nån stans om varför men jag minns helt enkelt inte. Den senaste veckan har jag drömt så himla konstigt att jag funderar på om jag håller på att bli galen.
Fast det har mest varit mardrömmar. Så man vaknar och inser att man gråtit i sömnen. Det är hemskt i alla fall. Men i bland så drömmer jag bara konsigt. Som i går drömmde jag att jag var på personal fest med mitt gamla jobb oh vi skulle ha sim tävling men jag hade inga kläder så jag var tvungen att simma naken. Det var pinsamt i alla fall. Jag ska nog börja med att forska lite i mina drömmar. Se om man kan få veta vad dom betyder oh sånt.

Hmm en ganska bra sysselsättning kanske=)..
Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0