Frågor och svar!

Vad har du alltid hemma?
  • I skafferiet?  Knäckebröd och Pasta
  • I kylen? Mjölk och pålägg
  • I frysen? Kyckling sörsöker jag alltid ha. å lite glass såklart.=)
  • I kryddhyllan? Örtsalt finns det nått godare
  • I fruktskålen? Apelsiner. Älskar det.
  • Vart går nycklarna på din nyckelknippa? En hem till mej, en hem till mamma. till cykeln, gamla jobbet,  2 skåps nycklar till min två senaste jobb=). 
  • Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad? Ja har ett stor O och ett litet R. vet inte varför men men. Och en lite bricka med Jesus på som det står " Låt barnen komma till mig/ Jesus" fråga mej inte varför fick den på krogen nån gång.
  • Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför? Hmm, Kommer inre på nått. Men jag vet att när jag gick i högstadiet ville jag har nyckeln som gick till alla skåp=)
  • Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig?
    I hallen på hatt hyllan.
  • Hur bor du? [lägenhet, hus, studentkorridor etc] Vilken våning & vilken storlek? Med vem? [djur, människor etc.]
    Lägenhet, 3 våningen, 57 kvm. Med min pojke och vår odrägliga katt.
  • Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?
    4 gånger. Från en lägenhet till en annan. vi fick förökning i familjen. Sen för att mamma vill ha hus. Sen flytta jag till Trollhättan i två år. Å nu bor jag med min pojke.
  • Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
    16 år.
  • Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?
    Nej det har jag inte. Känner inte för det.
  • Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård], [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?]
  • Badkar, Balkong, kök, en toalett=)

  • Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?
  • I åttan. Jag var kär i en kille som var ett år yngre än jag. Vi var tillsammans 3 gånger. Varav en var i 6veckor och 6 dagar=)

  • Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?
  • Det var nog han ovanstående. Jag var nervös varje gång jag träffade honom minns jag.

  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?
    Om man inte pratar med varann så blir man ju bara kär i utseendet eller? har jag fel?
  • Vad är kärlek för dej?
    När man känner att det pirrar till lite extra i magen när man ser personen. Litar fullt ut på den och man pratar om allt. När man har den där känslan att ja han är den med det lixom.
  • Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu? Motivera.
  • Jag har en pojkvän. 1 år. Vi bor tillsammans i våran fina lägenhet.

  • Spelar åldern någon roll? När, varför?
  • När man dricker sprit. Man ska inte ge sprit till en 12 åring=)

  • Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
    När jag var 14 ville jag vara 20. Nu när jag är 20 vill jag vara 14 igen.
  • Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
    Om man e 17 och vill in på krogen.
  • Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!
    69
  • Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!
  • 2007 tror jag. Jag träffade Andreas. Jag fick mitt första styckar jobb. Jag tog studenten. Jag blev 20. Jag fick en brorson.

  • Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
    Just nu lyssnar jag mest på Lars Winnerbäck och Thåström. Den är lungnande på nått sätt. Man trivs.
  • Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?
    Minns inte så jätte mycket. Men jag och Elin blev förälskade i Dia Psalma när vi var 14 typ.
  • Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
    Rap. Inte lungt. Jobbigt att lyssna på. Bläää..
  • Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.
  • Jag har sätt Thåström, Black Sabbath, Marilyn Manson,Turbonegro, Sabaton,Kristet utseende, Dia psalma, satyricon, Mustach. Kan skriva fler men det stod egentligen bara 5.. Skit same.

  • Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
  • Nej jag är inte så mycket för sånt där..

  • Vad har du för favorit djur?
  • Hundar gillar jag.

  • Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda.
    Delfiner och pandor och koala
  • Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför?
  • Kängru.. Då kan jag boxas..

  • Vilket djur är du mest rädd för, varför?
    Spindlar. Äckliga små kryp..
  • Har du några djur? Vad/vilka?
  • Ja tyvärr en katt..

  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
    Nej ajg sover inte bra. Det därför jag sitter här klockan ett på natten.
  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
    6-7 timmar tror jag..
  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
    Den senaste tiden har jag gårr och laggt mej vid 4 på natten och gått upp vid elva halv tolv nått sånt..
  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
    Talar i sömnen mer tror jag.
  • Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
  • Katten och Pojken!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0