Lista igen!

1. Hur gammal är du om fem år?
25. Åhh skit. ÅNGEST!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Andreas
3. Hur lång är du?
160
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Beck. Nån minns inte vad den hette.
5. Vem ringde du senast?
Elin. Igår.
6. Vem ringde dig senast?
Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hur mår du? Vad gör du?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.
10. När såg du senast din mamma?
Halv timme senast 
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du i dag? 12,00
14. Vilken är din favoritplats?
Vet inte riktigt
15. Vilken plats föredrar du minst?
Vet ej. Tvättstugan kanske.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Kvar i strömstad.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Det minns jag inte.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det var nog min brorson som gjorde en rolig min och nös mej i ansiktet när han hade munnen full med välling. (Ingen trevlig överraskning men jag skratta)
19. Hur stor är din säng?
160
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen?
7 st
23. Hur många landskap har du bott i?
1 tror jag. Har inte så stor koll på läget. Vilket landskap ligger Trollhättan?
24. Vilka städer har du bott i?
Trollhättan och Strömstad
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota

26. Är du social?
Social och social.
27. Vilken är din favoritglass?
Laktosfria karamell glassen.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Annanspaj som Yvonne gör.
29. Tycker du om kinamat?
Ja 
30. Tycker du om kaffe?
Ibland. Beror på vilket humör jag är på.
31. Vad dricker du till frukost?
Vatten eller mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida?
Vänster
33. Kan du spela poker?
Kan ja om jag vill
34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja ibland.
35. Är du en beroendemänniska?
Av nikotin ja. =)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja. Eller jag har ju aldrig hört denna person prata. Min brorson föddes på min födelsedag så han är bara 7 veckor=)
37. Vill du ha barn?
Ja
38. Kan du några andra språk än svenska?
Nej. Kan väl Engelska om jag måste. Eller om jag är full= ).
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja. Men det var inte mej dom hämta. Jag var bara med.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Tv-spel. Kläder och målar grejor.
42. Äger du dyrbara smycken?
Nej
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ja många. One tree hill. OC. Heroes. Så funkar det.
44. Kan du rulla med tungan?
Tror inte det.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min bror är ganska rolig. Pattrask kan komma med väldigt roliga komentarer ibland..
46. Sover du med gosedjur?
Nej
47. Vad har du för ringsignal?
En låt med Children of bodom
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja eller inte jag. Mamma har.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min spargris.
50. Flirtar du mycket?
Nää.
51. Kan du byta olja på bilen?
Näpp..
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nää.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Håkan Nesser- Människa utan hund. Tyckte inte den var så bra faktiskt.
54. Läser du dagstidningen?
Nej Internet i så fall.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Näpp
56. Dansar du i bilen?
Bara om jag åker med Elin och hon kör igång vissa låtar=)
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett recept till kärleksmums som jag precis gjort.
59. När var du i kyrkan senast?
16 November. Farfars begravning ;(
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hmm. I så fall kanske Kicki Persson som man hade i hemkunskap. Annars så vet jag nog inte.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
4 dagar. Festival.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Tyckte det var lite speciellt i går när jag fick mitt gamla halsband av Elin. När vi var 13 år tror jag så "Köpte" vi halsband med Nasse på. Och jag trodde jag tappat bort det var typ 4-5 år sen. Har inte sätt det i alla fall. Men så hade Elin hittat båda i sin garderob. Det var roligt och speciellt tycker jag. Love you gumz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0