Lista!

Vilken svordom använder du mest? Faan, helvete


Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Inget!


Hur många resväskor äger du? Nada


Använder du flip-flops? Aldrig i hela mitt liv


Var köper du dina matvaror ifrån? Euro cash eller Konsum


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden tror jag nog.


Vilken var den senaste filmen du såg? Såg typ nästan hela Nasses stora film i morse=)


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hur mycket vann jag? Skulle nog skaffa mej körkort kanske.


Har någon någonsin kallat dig lat? Jajamensan

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej



Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har inte lyssnat så mycket på stereon på länge. Men det är The kristet utseende

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Vet inte.


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan ? Ja

Vad åt du till middag senast?  Kött och potatis


Använder du huvtröjor?
Ja.


Kan du vissla? Ja.


Vem var den senaste som ringde dig?
Elin Pelin


Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Nått med vatten som inte går så fort=).

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det göra dom nog kanske.

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0526


Tittade du på tecknat när du var liten? Jag tittar fortfarande på tecknat

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Nordby,

Hur många syskon har du? 2 Bröder

Är du blyg inför det motsatta könet? Om jag är nykter är jag nog det=)


Vilken film kan du alla replikerna till? Vet inte.


Äger du några band t-shirts? Ja.

När flög du senast?
 Till Stockholm förra våren nån gång.


Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4


Läser du för skojs skull? Nej jag gillar att läsa böcker


Pratar du några andra språk? Nej


Diskar du din egen disk? Ja.


Har du gråtit offentligt? Ja

Har du en stationär dator eller en laptop? stationär


Försöker du alltid lära dig nya saker?
 Försöker och försöker e nog överdrivit.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja skulle vilja göra bägge två.


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Spelar inte så stor roll.


Kan du kasta macka?  Nej


Har du någonsin varit på Jamaica? nej


Vad har du med dig in på bion?
Pojken.


Vem var din favoritlärare och varför? Har nog ingen tror jag.


Har du dejtat någon av en annan religion? Det tror jag inte.

Vad har du för väder?  Lite blåsigt och kallt

Har du en favoritblogg? Nja. Kollar några varje dag. (ja jag har inget liv.)


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Matte, Styckning och kallkök.


Gillar du att flyga? Lite läskigt är det ju.


Vilka personlighetsdrag uppskattar du hos det motsatta könet? ärlighet, humor, Typ.

När sov du senast på golvet? 2 veckor sen vaknade jag på badrumms golvet. Fråga mej inte hur jag kom dit.


Vilken är din favorit drink? Redbull vodka!


Vilken är din mammas hemstad? Strömstad..

Din pappas hemstad? Han bor i strömstad men kommer från Fjällbacka.


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Inte en aning sover så mycket jag hinner och kan.


Är dina dagar fullbokade och stressiga? 
Absolut inte.

Hamnade du ofta i trubbel ? Nej.


Vilken är din favoritfrukt? Apelsin och clementin


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21. Faan vad gammal jag är.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nej


Tror du på liv på andra planeter? Nej.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det minns jag inte.


Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på någon gud


Vad var det senaste du åt? Knäckebröd


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta tror jag.


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mammas kompis kom på mitt fula namn.


Gillar du senap? Blää nej...


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Helvete

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?  Nej det skulle jag nog inte göra.


Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej


Tycker du om att krama folk? Nja beror på..


Skulle du säga att du är trendig? Skulle inte tro det du.


Äger du en digitalkamera? Nej

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen tror jag.


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja men jag är van med en viss person som är expert på detta ämne.=)

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
"Jag döda mitt barn", Föll nog någon tår tror jag.


Vad är du allergisk mot? Nikel och mjölk.


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Enligt mamma skulle jag heta typ jonas eller hampus. Men jag vill heta Dee Dee.



Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Nja har ju snott denna och sätt att typ alla gjort den redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0