Roligfakta.se

Rolig sida..

Man tillbringar 6 månader av sitt liv på toaletten.
Hmm. Inte jag inte. Jag e bara på toaletten mån-lör. Mitt gamla nyårs löfte.

Den som dricker kaffe löper 66% mindre risk att begå självmord.
Jag e inte vuxen. Jag dricker inte kaffe.

Eskimåer använder kylskåp för att hindra att maten fryser.
Hahahaha.

På ett tangentbord finns det mer baciller, än på en toalett ring.
Va? Jag som brukar slicka rent tangent bordet.

37% av alla amerikanska barn är överviktiga.
Det är rätt sjuk ändå. Men det är ju amerika också.

En genomsnittlig chokladkaka har åtta insekts ben i sig.
Men det e ju gott ju..

En giraffpenis är nästan 120 cm lång.
Hur lång är halsen då?

Kvinnor är bättre på att flyta än män.
Behöver jag äns kommentera.

Crazy Frog förbjöds i vissa europiska länder på grund av att han visar köns organet.
image32

Hahaha. Har inte jag tänkt på i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0