Arvika!

Ja det var ju Arvikafestivalen i helgen. Åkte dit i onsdags. Hade svin kul på onsdagen. Men sen sa det typ stopp. Hade i och för sej väldigt kul på torsdag med. Gick upp vid halv sju. Sovit i cirka 4 timmar kanske, började dricka. Men sen på kvällen så var typ spriten slut och jag blev inte full på den. Drack ungefär en liter sprit på torsdagen men ikke blev inte full. Men så blev jag även sjuk på torsdagen mina mandlar svullnade upp och jag kunde typ inte svälja nått. Jippi.. Men kunde även inte heller prata. Så på fredagen tog jag mitt pick och pack och drog hem till Strömstad. Det var nog det bästa jag har gjort i år tror jag. Gick ner till sjukan när jag kom hem men det var inga bakterier. Bara virus.. Så det skulle få gå bort av sej själv. Det gjorde det Är fortfarande ganske hes men jag kan prata i alla fall. Japp det var en roligt festival så länge den varade. Ångrar mej inte alls att jag åkte hem och det känns skönt.
Nej tror faktiskt det var sista gången jag var i Arvika. 6 år får räcka. Jag är ingen festival människa längre. Sov 10 timmar på 3 dagar. Om jag åker nånstans igen får det nog bli husvagn. Lite bilder kanske=)


Joel var med i arvika.

Även min söta Pär var med. Som för ovanlighetens skull var vaken på dagarna=)

Frida var där!

Även hennes roliga pojk Jan-Erik (Jannis) var med!

Min bror var där.

Jimmie!

åhh så var det jag..

En till snyggbild=)

Lägger upp mer bilder på min bilddagbok.
Fantasigrodan heter ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0