Nu var det ett tag sen igen!

Jag har slutat röka.

Det kan vi börja med. Slutade i Söndags å har inte rökt än. Det är inte så där jääta jobbigt idag som det var i går. då skulle jag nog nästan kunna mörda någon. Speciellt innan jag fick mat. Jag var svin hungrig, rök sugen och så har jag mens. En svin bra kombo eller inte. Men jag snusar ju fortfarande men det är ett senare problem. Om jag inte hade snusat hade det nog aldrig gått. Det ända man egentligen behöver göra är en sysselsättning. Bli av med sina vanor.
Vad gör en vanlig människa som inte röker?
Jag vet inte vad jag ska göra på min rast på jobbet längre! Idag satt jag och löste korsord.

Japp i fredags var jag i gbg med pojkens familj och såg på Lars Winnerbäck å miss li och maia hiarasawa eller vad hon nu heter.. Det var svin bra i alla fall. Men jag hängde mest med andreas syskon å några till i öltältet=).. Det var riktigt roligt och trevligt..

Nej nu orkar jag ikke mer..

Hade

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du blogg torka lr??

2008-07-21 @ 11:57:06
URL: http://phille07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0