Nyårs löften!

GIck igenom lite gamla inlägg å såg min nyårs löften:
Sluta röka
Sluta snusa
Gå ner i vikt
Börja träna
Sluta sitta vid datan vid varje ledig sekund
Vara bättre på att höra av mej till folk
Sluta köpa onödiga saker
Äta nyttigare
Sluta med godis
Bli en godare människa
Bli en gladare människa
Städa oftare/ Tvätta oftare
Ta körkort
Sluta köpa böcker som jag inte kommer att läsa ändå

Jag har slutat röka.
Jag har gått ner i vikt
Jag började träna i hela tre månader
Sitter inte vid datan hela tiden
Jag åt nyttigt i 4 månader
jag sluatade med godis ett tag
städar oftare..
Jag tycker jag har vart ganska duktig ändå:D

Kommentarer
Postat av: Linda

nu har vi fått "tillåtelse" av anette och nicklas kunde tänka sig att flytta till bullaren om jag fixa körkort så nu e det hård pluggning som gäller

2008-08-02 @ 16:22:09
URL: http://phille07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0