Hallo!

Igår så passade jag min lilla kelgris till brorson. Det gick jätte bra. Första gången jag passade honom så länge.
Han är så himla söt och lung. Gör inte så himla mycket liv i från sig. Men det var roligt. Skulle egentligen ha passat honom i dag också men storebror tog semester hela veckan.
Om ungefär en vecka åker jag iväg på festival det blir roligt. Så på lördag tror jag kanske att vi ska åka den där Mr Shoppy båten. Och handla lite örl och sprit. Ledig idag och i morgon. sköt med lite ledig het har jobbat mycket nu den senaste tiden och snart blir det mer så nu har jag "semester" i 6 dagar innan sommaren drar i gång. Inge kul sommar tror jag. Jobbar ungefär varje helg utom den helg jag är i Arvika. Inte så sköj. Inte så mycket till festande denna sommar heller=(.. Men men man sparar ju pengar. Orkar inte träna längre inte tränat nått på snart en månad och godiset flödar och grillmaten också.. Älskar sommar och grillmat. Finns nog inte så mycket som kan slå grillad rostasfilé och potatisgratäng. Får ta upp träningen till hösten när det inte e så mycket grillning..

Näpp nu ska jag städa lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0