Helgen!

Denna helg var den bästa på riktigt länge.. På fredagen jobbade jag till 20:00 då kom min pojk och elin och hennes pojke och hämta mej sen handla i och åkte hem till Jonelf och grillade makrill=).. Det var riktigt mysigt faktiskt. Drack lite, åt god mat och bara tjöta om allt mellan himmel och jord. En helt perfekt dag.. Sen gick vi en sväng till hotellet och tog oss ett glas hade inte varit där förr så det var vi tvungna att kika på..

Lördagen: Den dagen var också riktigt mysig.. Satt bakom Laholmen ett ganska stort gäng, hela dagen och drack öl och cider riktigt mysigt faktiskt. Sen gick vi ner i hamnen och fortsatte.. Den bästa helgen på länge faktiskt.. Hittade lite bilder ¨på nätet som jag snodde från Sandra=)..
image55
Jag och min älskade Andreas. Love you=)

image56
Jag och min älskade brorson Phillip. Han har blivit så stor nu=).. Love you, Phillip..
Min sötnöt..

Kort och gott: En perfekt helg, utom nått undantag dock men men.. Alla överlevde ju=)..
5 Sjärnor får helgen i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0