Yes!

Japp nu har man grejat lite grann på bloggen.. Fattar inte så mycket bara testar lite grejer här och där. Det måste inebära att jag måste bli duktigare på det här med att blogga nu.. I morgon ska jag passa Philip=).. Det ska bli roligt. Inte för att jag vet vad vi ska göra men men det märker vi i morgon. Hur pigg och glad han är fast det är han ju nästan jämnt..
Så i morgon skriver jag nog hur det gick för mej och philip.. Min lilla söta brorson.. Världens sötaste bäbis..

Japp nu ska jag greja lite till.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjena, Madde...Hur blir det kommer ni till P&L festivalen i Borlänge då,då? Nu börjar stan att förvandlas till den roliga soptippen./Kram Mia

2008-06-23 @ 11:10:16
URL: http://miajaverling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0