Dåliga bloggare är vi allihopa.

Japp det är vad vi är.. Nån gång har vissa en svacka eller? I alla fall här på västkusten..
Näpp är vaken oehört tidigt i dag. Skulle upp och äta frukost med min pojke idag för en gångs skull..
Sitta vis matbordet och prata och äta och dricka kaffe lite så där mysigt..
Men men... Det var så att vi försov oss 50 minuter.. Så frukosten fick tas på stående fot.. Men vi fick i alla fall färskt bröd till frukost.. Vi var så duktiga och stod här i går kväll och bakade lite.. Så skulle ju brödet Stå i kylen över natten.. Jätte bra.. Man gjorde dom till bullar i går och så tar man bara ut plåten och in i ugnen.. SKit bra.. Och det blev gott också.. Men så är jag ju en nyttig människa nuför tiden så det blev ju inte som jag tänkt mej.. Om man gör bröd så ska man ju ha smör som smälter och ost på.. Men det fick bli en liten skink bit för mej.. Jobbig omställning att gå upp så här tidigt.. Innan så har jag ju gott upp rökt, kissat och gått till gymmet. Men inte idag.. Vill inte gå till gymmet så här tidigt.. Gillar inte människor=).. Så jag får allt ta och vänta ett par timmar.. Har köpt en svin god juice från GODMORGON med smak: Apelsin, passionsfrukt och kaktusfikon.. Svin god.. Och det är extra järn och folsyra i den.. Svin bra för mej=).. Idag blir det nog ett dubbelpass på gymmet.. Gymma en stund nu på morgonen sen i kväll ska jag gå på mitt första vattengympa pass.. Det ska bli spännande.. Och så är det typ klart att jag åker till Arvika i år med.. Jippi.. Jag och bror=).. Ska kanske gå och hälsa på honom i dag.. Mmm det ska jag nog.. Ha det så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0