Hej Hej!

Nu har jag varit vaken i en halv timme och nu är jag rastlös. Har jobbat mycket nu. Jobbade mån-lör. Bakfull så in i helvete på söndag jobba mån-tis. Å nu sitter jag här. Jobbar resten av veckan sen. Skönt att tjäna lite pengar. I helgen var det utgång. Började jobba kl:06:00 på lördag slutade 16:00. Åkte hem i ilfart in i duschen och sen äta sminka mej. Gå till tåget ta den till Munkedal. Fick ju gå i 20 minuter. Jag höll på att frysa i hjäl. Sen festade vi. Jag åkte hem till Std vid 00:00. stack hem och förberädde mej på en lungn nattsömn-. Men ikke. Kom på andra tankar. Bytte om och gick till Cod. Japp det var min helg det. Hur var din?

Måste berätta hur korkad jag var härom dan.
Det kom in en fägad nnna på jobbet och höll i en flaska med vatten. Water? Säger hon och jag svara självklart: Ja det är vanligt vatten. Water? säger hon igen. Är hon helt korkad eller undra jag tills jag kom på mitt lilla misstag=).

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0