Hejsan!

Japp nu är det måndag igen! Helgen är över.
Ja i helgen var man ute en sväng på´t. Inte överdrivet roligt som vanligt. Blev väldigt full.
Jag har sagt det förr att jag inte kommer att dricka på ett tag. Åh nu tänker jag inte göra det.
Var inte så himla bakfull som jag brukar men det har blivit en sån där två dagars trötthet bara. Var på gymmet en sväng. Men kände ganska snart att det inte var så nyttigt att träna i alla fall. Var där i en halvtimme. Sen var jag illamående och yr så då sket jag it.. Ny tag i morgon. Därför ska jag sluta dricka. Jag äter onyttigt när jag vart ute. Kan inte träna på några dagar och så händer det ofta inget kul ute. Så nej tack ingen alkohol för min del på ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0