Träning!

Ja nu har jag blivit helt seriös med denna träning. Tränar varje dag, om jag inte är bakfull. Men det ska jag ju inte bli längre så.. Det är skönt att träna man vaknar tidigare. Kan vara för att man är så trött på kvällen att man inte längre är vaken till 2-3 på natten. Nu går jag och lägger mej vid elva typ. Även på helgen.. Stört..
Nu har jag fått en bättre kondition som var lite av syftet. Men jag vill ha bättre. Men då måste jag nog sluta röka och det blir inte bra.. För då kommer godis suget att finnas där mer och mer än vad det redan gör.. Kan man inte bara sluta så där utan att behöva få ett sötsug? Men jag har vart ganska duktig ändå. Inte ätit godis på nu 2 veckor och det märks det med. Måste ha skärp på mina arbetsbyxor. Och det är ju roligt. Roligare om märker det så än när man märker det på vågen som jag i och för sej också märker.. Sluta röka får jag nog ta lite längre fram tror jag..
Nej nu ska jag nog gå och hansla måste städa också om vi nu ska ha gäst hela helgen.
Tv-spel hela helgen värkar det som.. Jaja trevligt.. Ska träffa Karro i kväll och ta ett glas vin på nån pub.. Jaja
Höres a..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0