Jobb!

Japp jag har ju börjat på mitt schema nu eller ja det var 2 veckor sen.. Men men.. Gör inte så mycket annat än att jobbar städar och sover ungefär.. E detta vad livet går ut på?? Jobb jobb tills man skaffar barn. Å hur mycket får man sova då? Inte konstigt att sömnproblemen e ett så stort problem i världen nu. Jaja nog om vuxen problem nu..
Jag vill tillbaka till skolan..
Men det ska jag nog kanske. Eller ska nog plugga matte B och engelska B i höst så att jag har det avklarat i fall jag kommer på vad jag egentligen vill bli.. Vill nog kanske flytta härifrån för ett par år i så fall max 3-4 år..men jag skall tillbaka hit.. det e klart jag ska.. Men men det blir ju inte i så fall förän nästa höst i fall det ens inträffar.. Vill egentligen inte lämna min pojk här alldeless ensam och flytta ensam till en annan stad.. Men men..
Är det någon som vet vad internet baserade kurser inbär?? skulle jätte gärna vilja veta det..
Nog med vuxna saker nu sa jag ju..
I dag köpte jag Arvika biljetter till mej och min bror.. Ringde honom förut och då var han jätte full. Han e i växsjö å träffar Stefan.. Men men.. Nu ska jag sova ska upp halv fem i morgon/natt..

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0