Konsert igen=)

Ja nu har jag varit ute på konsert igen=)
Igår blev det mitt och min älskade vän Elin´s favvo band.. Dia Psalma. Det var första gången hon såg dom så det var lite speciellt. Tredje för mej för att skryta lite=).
Jag och Elin började lyssna på dessa pojkar när vi var 13-14 år. Det var något helt nytt för oss. Men vi gillade det med en gång vi hörde det. Och första låten var ju så klart Emelie. Jag och Elin stod såklart längst fram. Har en del blåmärken på min kropp dock men det var det helt klart värt..
Det var en grymt bra konsert igår och det var himla roligt att Elin fick se dom också.
Vi tog gitarristen på rumpan och vi fick hans ölflaska. Men faan vad arg jag blev när den där jävla vakten kom och tog flaskan i från mej helvetes jävla norman...
Japp jag är en strömstadsbo som hatar norrmän som faan..
Men men om inte dom kommit hit så hade jag nog inte haft nått jobb.. Jaja nu ska jag snart sova.. Börjar 6 i morgon.. Ska baka bröd i morgon..
Många bullar kommer att slinka ner... Mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0