Födelsedag forts.

Japp har kommit hem från mamma och kalaset. Åt så mycket mat och kakor och marängtårta. Mums.
Till presenterna då. 
Av min farmor fick jag raggsockar och pengar. Älskar raggsockar. Moster fick jag present kort på Evalvi. Tycker mycket om den affären. Många snygga klänningar har dom oftast. Mamma fick jag pussel och nikotin (snus,cigg). Av min pappa fick jag ett jätte stort paket. Mega stort snackar vi då. Typ 1,5 meter högt och 2 meter långt. Men det var 5 st hummer tinor i och det trodde jag inte att jag skulle få. Jag har ju snackat om att jag vill börja fiska nästa år men trodde inte han hört att jag sagt det. Men men, pappa hör väl allt som har med fiske att göra=). Så nu jävlar ska jag slås om hummrarna nästa år. Hihi. 
En mycket lyckad födelsedag. Fick mycket som jag blev mycket glad över.. 



Kommentarer
Postat av: Mia

Din pappa var klok som gav dej det enda man behöver, hummertinor. Ingen dålig present.

Nu blir man bjuden på hummerfest nästa år eller?

Men vad tänkte mamma på? :-=

Kram från oss upp i landet, tyvärr hummerfritt...

2008-11-18 @ 08:05:21
URL: http://miajaverling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0