God morgon alla glada!

Nu sitter jag på en kontors stol med datan i knät med benen uppe på en kontors stol. Låter ganska krångligt med ganska bekvämt. Får inte plats i min soffa har lite besök av Frasse från jobbet och hans hund som ser ut so en liten björn. Och så har vi då Björne här. Han brukar vara här på söndagsmorgonen=). Trevligt trevligt. Pratade precis med svärfar och vi bestämmde att vi skulle komma ut och äta mat hemma hos honom. Fast jag hörde dock inte med pojkarna innan men det skiter jag i för jag vill ha porterstek idag=). Har inte ätit stek på mycket länge. Så det blir trevligt och gott. Tycker om att vara på bogen. Det är så lungt och skönt men ändå klarar jag inte av att vara där för länge. Blir väldigt rastlös där ute. Måste ha lite fart typ hela tiden annars blir jag grinig. 
Nu har jag uppdaterar har du?
Nähä du suger=).
Vad ska man hitta på innan man ska åka till svärfar då? kanske få andreas att spela Little Big Planet med mej. 

Visst är han söt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0