God natt!

För nu ska jag gå och sova lite grann innan jag ska jobba igen. En ganska rolig dag på jobbet faktiskt. (Och det är ovanligt, väldigt tråkigt jobb jag har). Jag fick sitta i kassan hela dagen och då går tiden väldigt fort. Och man träffa inte lika många dumma kunder som ska veta vart allt står. Men men. I morgon blir det nog frukten igen. Blää. Nej nu till någonting roligare.   På torsdag åker jag till Örebro. Jag fick ledigt hela torsdagen så det är gött. Så jag åker kvart i nio och är framme vid 3. Får stå och vänta en timme i Göteborg men det överlever jag nog förhoppningsvis. Så jag har betällt biljetten i alla fall så nu finns inget återvändo. Måste fixa lite serier som jag kan se på tåget. Annars dör jag nog av tristess. 
Så förhoppningsvis blir det även lite shopping på tordag i öret. Det blir nog bar det. Måste bara hem till min mama och hämta min resväska kom jag på nu. För annars blir det inte mycket saker att ta med.. 
Nej nu ska jag sova..

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0