Gossip Girl!

Hej. Nu är jag hemma från bogen. Det var så himla gott med mat. Men nu är jag som en mask eller nått. Är hungrig hela tiden. Äter mat och godis typ hela dagarna inte så bra alls. Men men. Lever bara en gång och då får man väl njuta lite=).
På torsdag åker jag nog till Örbro och ser hur Elin har det. Stannar nog där tills på söndag. Kommer att bli trevligt tror jag.  Ska tydligen vara med på deras klassfest så då får jag träffa dom flesta som Elin pratar om så man får ett ansikte på dom. Nu ska jag se på Gossip Girls en mycket bra serie. Typ den ända serien som jag följer på tv:n dom andra ser jag på datan..
Hihi men nu börjar det. 

Bay bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0