Konstigt inlägg

Örebro ja. Nu sitter jag på bussen på väg till Göteborg men när jag lägger upp detta så är jag nog i Örebro.
 Detta kommer nog att bli en rolig helg. Slippa Strömstad en sväng. Är så trött på stan nu så. Händer aldrig nånting . Jag är nog ingen storstads tjej heller så det är lite jobbigt. Men men. Sån kan man vara också. Jag har inte ens lämnat kommunen än.
 Åker precis förbi Daftö=). Hahaha. Fort datan kom upp. Så den kommer nog inte att hålla hela vägen till Örebro. Men men. Jag och mina men men. Jag har med mig en bok och en tidnings så jag ska förhoppningsvis inte dö av tristess. Nej nu ska jag nog se på One tree Hill. Good bajs.



Ja och nu sitter jag i Elins säng i Örebro. Har hunnit med mycket idag. Kom hit vid tre tiden och då gick vi och åt på Njuta. Vi tog kombinera din egna sallad. Det var väldigt gott och mysigt. Vi gick även en sväng på stan och skulle bara gå in på indiska och köpa strumpbyxor men ikke då. In i en sko affär som hade rea och ut kom vi med var sitt par med skor och jag kom även ut med en halsduk och en ny fin plånbok. Så det blev en lite shopping idag. Så köpte vi 4 flaskor med vin. 3 vit viner och ett rött. Så köpte vi ju kex och lite ostar också så nu ska vi mysa lite. Sen så köpte jag även en barnfilm som vi kanske ska se en. Men Elin brukar väl somna till filmer? Men det gör jag med om jag har druckit. Vi köpte en stoooor godis påse också. 10 tärningar hihi.. Så då ska vi spela tärning och yatzy med=). Svin kul.. Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0