Min födelsedag!

Japp idag är det min födelsedag=). 21 år! Känns ganska menlöst. Behöver faktiskt inte bli äldre nu.
Vaknade av min pojke som kom in och sjöng för mej halv sju nu på morgonen med ett ljus och en tallrik med smörgåsar och juice. Och ett kuvert som det stod följande:
Grattis på födelsedagen! Nu har jag upplevt 2 födelsedagar tillsammans med dig och jag vill upplevaa många fler! Din födelsedagspresent fick inte plats i kuvertet, så du får leta lite i klädkammaren...=) Älskar dig!
Mmm sötnos tänkte jag. Gick upp och in i klädkammaren där vi lekte varmt , kallt, jätte varmt. Så hitta jag paketet till slut och det var ganska stort och tungt. Hmm vad kan detta vara. Tog bort pappret och förstod inte så mycket för det och öppnade hela kartongen och vad får jag se. En:

En skit snygg bärbar dator. Jippi! Skit vad glad jag blev. Så nu ligger jag i min sköna säng med denna ljuvliga skönhet i mitt knä och skriver. Undrar om jag kommer att blogga mer nu. hmm kanske. Men jag är så glad nu. Hihi..
Idag ska jag nog inte göra så överdrivet mycket. Ledig i dag, äntligen. Jobbat min 6 dagars vecka nu och det gillar jag inte. Ska hem till min mamma sen och då kommer släkten. Äta lasange och glass. Och mer paket förhoppningsvis. Men inget slår min älsklings present på hästlängder=). Jippi.
Nej nu ska jag leka lite med datan skriver nog mer sen. Puss
Just det får inte glömma att gratta världens absloluta sötaste brorson.
None
Han är så söt. Jo en sak i förgår så skulle ha och min bror åka och handla på mitt jobb så skulle jag få sjuts hem. Dom skulle åka från mamma och mamma sa: Ska ni åka till madde? Phille säger: Madde. Mamma bara va vad sa du? och då säger han madde igen. Han är så underbar den människan. Men jag har ju inte fått höra han säga det är men men det kommer väl. Vad jag vet så har han inte sagt nåns namn än mer än mamma och pappa och nu madde. Hihi. Stolt faster.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0