Ledig!

Idag är jag ledig. Detta är min 6 dagars vecka men så har jag vart sjuk så jag var hemma i onsdags så det blir bara en 5 dagars vecka. Hihi!
Funderar på om jag ska våga gå ner till nån av dom 48 hårsalongerna vi har i denna stad och färga håret. vet inte om jag vågar dock. Har ju nästan klippt bort allt hår så det kanske räcker med den förnyelsen. Hmm.

En konstig sak som hände igår.
Fick ett brev från adressändring igår. Hmm tänkte jag jag har inte beställt nån adressändring. Men det stod ju mitt namn och min adress på så jag öppnar det och blir ännu mer fundersam. Hmm jag är inte född -82. Men du ploppa den där lilla lampan upp över huvudet och kom på att det flyttat in en ny tjej i huset. Lade ner brevet i deras brevlåda med en liten lapp att det inte var meningen att öppna hennes post och att jag hette samma sak. Så hade jag tvätt tid idag. Nämen jippi. Hon tog den. Den där andra Madelene. Jag ställde min tvätt säck framför tvättmaskinen och gick. Kan ju alltid hoppas på att hon fick dåligt samvete och tvättade det åt mej.=).

Men nu kan jag ju inte öppna min post utan att tänka en eller två gånger innan. Tjötigt..

Jaja nu ska jag fundera på vad jag ska göra resten av dagen.

XOX 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0