Arg!

Idag är jag arg! Dumma dumma mej! 
Jag som alltid brukar göra rätt=).
Jag gick tidigare från jobbet för att vi skulle ut till Seläter och grilla och dricka några öl hos en vän. 
När Andreas kommer och hämtar mej har vi ett tajt schema. Duscha sminka och byta kläder på 30 min. 
Vi åker hemåt och ser polisen stå där på väggrenen och jag kommer på att fan jag har inget bälte på mej. 
Slänger på mej bältet och vi blir så klart in vinkade. 
Andreas kör in på parkeringen och vevar ner rutan.
-Hej, är det så att du inte hade bälte på dig? Frågar polisen.
-Kanske det kanske. Svarar jag och skrattar.
- Okej då måste jag tyvärr ge dej böter.
Madde skrattar ännu högre.
-Jaha och vad är den på då? Frågar Andreas
-femtonhundra kronor.
- Hahaha, Där rök din födelsedags present älskling.
- Nej, så tråkigt då. Svara polisen.

Igår skrattade jag bara åt allt men idag är jag inte lika glad längre. Det är ju svin mycket pengar som går till ingenting. Jaja nån måste ju betala polisens oförtjänta lön.
Faan också.
Nej nu  ska jag ut till Öddö och leka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0