Blogg Semester!

Japp jag har haft semester från bloggen=). 
Jag hade ju som sagt 2 veckor semester från jobbet och drog till Lanzarote med min söta gubbe. 
Sen så har jag jobbat i sju dagar irad och vem har tid att blogga då. Inte jag i alla fall. 
Så nu ska jag väl vara igång ett tag till igen=). Men men. Inte så mycket nytt har det hänt för ovanlighetens skull. 
Bilder från resan lägger jag upp lite senare. Ledig i morgon så då har jag nog tid=). I morgon är det skärtorsdag.
Jag ska gå och dricka kaffe med Karro vid ett på kontoret och skratta åt norrmän=). Elin kanske joinar oss för hon kommer ju hem imorgon=). Uppmärksammad också att jag använder =) väldigt ofta. Ska kanske sluta med det. 
MEn är ganska övertrött nu så då får man göra så. Nu ska jag spela lite WOW. Har tagit lite semester från det också.

Hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0