Poker!

Japp igår blev det lite poker. Jag vann=). Eller ja. Jag vann en av tre. Men endå jag gick inte där i från med mindre pengar i plånboken än när jag kom dit. Lite stolt är jag. Men det var trevligt. Kände ju mej lite febrig i går men det gick nog över. 
Men idag är jag en död fisk igen tror jag. Kommer och går jag fattar inte. 
Ena sekunden så svettas jag, nästa sekund så fryser jag, och tredje sekunden så känner jag mej som vanligt. Lite jobbigt att allt går runt med tre sekunders intervaller=). Nej då.
Jag vill ha glass. Jag har hela frysen med glass. Men ingen som jag är så sugen på. Läste på en blogg att det kommit 2 nya Ben & Jerrys glassar. Inte vilka som helst utan Sorbet glass med smak av: 1.Mangosorbet. Mums. 
2. Ananassorbet. Jag älskar ananas. Måste ha känner jag nu när jag läst det. 


Se så dom bara skriker att jag ska äta upp dom. Men jag vill inte gå ut idag så det blir ett problem. 
Nej nu ska jag spela lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0