Te!

Just nu liger jag i min säng som jag gjort nästan hela dagen lång. Sätt tre filmer idag=).
1. Monsters vs ailens. Hyfsat bra. 
2. Marley and me. Den var rätt lustig men gud vad jag grinade. (Tillägg att jag har lite feber). 
3. Sex and the city. Ja jag vet jag har inte sätt den än och jag är kass.
Jag var nere på stan förut och skulle köpa te. Jag trog på mej dom närmaste kläderna jag hittade. Ett par svarta mysbyxor och en stor grå tshirt. Som jag desutom råkade sätta på ut och in. Men men. Inte speciellt snygg var jag inte i alla fall.
Men till saken, jag har druckit ett underbart gott te hemma hos svärfar dom senaste gångerna jag varit där. 
Idag fick jag tummen ur och gick å köpte det. Lite rädd steg jag in och sa:
-Hej! Jag skulle ha ett te.
-Okej. Vilken sort?
Madde kollar på sin hand och svarar:
-Lapsoung Souchong. (Japp jag fick titta på handen nu för att skriva rätt)
-Okej.

ja jag skrev upp det på handen igår när jag fråga vad hette. 
I alla fall. Underbart gott. Alla borde testa det. Beroende framkallande. Dom har det tyvärr endast på the och krusiduller i strömstad vad jag vet i alla fall. 
Nej nu blir det att ta av sej ful kläderna och ta på sej nu lite finare. Dax för poker kväll.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0